czwartek, 12 marca 2015

Zabawy z ryżem


Wczoraj pokazałam prosty sposób na zabarwienie ryżu, a dziś garść pomysłów, co można z nim zrobić.


Na przykład taką oto wyklejankę:



Ja miałam gotowy obrazek ze świnką, który wyrwałam z książeczki, ale z powodzeniem można narysować jakiś prosty wzór na kartce i go ozdobić.
Dla młodszych dzieci bardziej odpowiedni będzie obrazek z mniejszą ilością szczegółów, a dla starszych może być nieco trudniejszy (naklejanie ryżu ziarenko po ziarenku może stać się prawdziwym wyzwaniem :) )



Z kolorowego ryżu można również tworzyć prezenty. My ozdabiałyśmy styropianowe serduszka, które kiedyś kupiłam w sklepie z materiałami do decoupage'u.
Takie serduszka dobrze też sprawdzają się w roli stempelków.




Potem było przesypywanie ryżu przez lejek.




A na końcu wielkie gotowanie zakończone prawdziwą ucztą dla misiaków.


2 komentarze:

  1. nie mogąc się powstrzymać:

    http://harmonia.edu.pl/pl/p/ZABAWY-Z-RYZEM/1036,

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...