środa, 3 czerwca 2015

Ułóż tak jak ja

Dni są coraz piękniejsze, więc spędzamy je na dworze. Stąd też taka cisza na blogu. Korzystamy z uroków wiosny, poznajemy ptaki, robaczki i rośliny. Mam nadzieję, że u Was jest podobnie. Pamiętajcie tylko, aby po każdym spacerze, a nawet wyjściu do ogrodu dokładnie obejrzeć siebie i dziecko. My niestety mieliśmy bardzo bliskie spotkanie z kleszczem przyniesionym z parku. Jak się okazuje, w ogródku również można je znaleźć.

Wracając do tematu zabaw w domu, jakiś czas temu bawiłyśmy się w powtarzanie wzorów. Z filcu i pianki dekoracyjnej powycinałam różne elementy i układałam je na kartce, a zadaniem córki było ułożyć obok taki sam obrazek.


Tutaj wersja łatwiejsza.


A tutaj trudniejszy obrazek w trakcie tworzenia. (z elementami improwizacji :) )



Potem ja układałam dwa obrazki, a córka szukała między nimi różnic.



Jeśli mamy gotowe takie elementy, to możemy pokombinować z nimi na różne sposoby. Oprócz tych powyżej, można też np. pobawić się w zapamiętywanie obrazka, a potem jego odtwarzanie z pamięci (to już dla starszych dzieci).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...